11.03.27

Jag är rastlös!! det kryper i mig och jag vill göra saker, men just nu är jag isolerad. hinner inte med annat än plugg.. vi skrev första mardrömstentan i lördags kl åtta. får hoppas och be till gudarna att jag klarade den, och så kör vi nästa på onsdag, -matten.
idag satt jag och grabbarna grus hela dagen i skolan och försökte repetera det vi kunde. imorn ska vi skriva massa gamla tentor och se hur det går. nervositeten släppte lite efter fysik B-tentan, kanske lite farligt. men matten känns bättre, har bara ångest att inte klara nån tenta nu. klarar man dom inte innan sommaren så går det ju inte att söka till hösten, vilket skulle suga. det är det som är det värsta med basåret, sen kanske man kan slappna av lite... eller? :) inget krav att klara de första gången då iaf!


HAR JAG SAGT HURMYCKET JAG LÄNGTAR TILL MALMÖ?!
helt sjuuuuukt mycket.


nu ska jag ta en dusch och gå och lägga mig. helt slut i huvudet!
fast det var lite roligt i fredags, vi satt i skolan och hårdkörde den sista fysiken inför lördagen. vi var så slut och så trötta så ingen kunde få fram en korrekt mening? blir helt efterbliven av det här förtusan.. men kul hade vi. :)
På onsdag blir det till att fira på någe sätt. två tentor avklarade!
hörde nåt om en öl på tornet. får la se. NATTI!

Det här måste vara världens tråkigaste blogg. en massa plugg bara. :)
men ingen är ju tvingad att läsa som tur är!


en bild emma tog från när vi tog en kaffe i solen.




Kommentarer
Postat av: Fotograf Emma Roodla

hihi jaa :D! jag längtar massssssa till malmö!!

2011-03-28 @ 10:42:02
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åh, jag med! Det kommer bli så perfekt! Lite pyamasparty på fredagen och utgång lördag. Sen har jag hört ngt om brunch söndag, w00p!

2011-03-28 @ 20:38:33
URL: http://sannaviola.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi ska fika och sola i västra hamnen har jag bestämt som en av aktiviteterna vi ska hålla oss med i Malmö :)

2011-03-28 @ 22:40:05
URL: http://annmell.blogspot.com
Postat av: Sanna

Nej, nej Tessolesso! Haha, jag är bara trött på att försvara att man inte är anorektisk bara för att man gillar att träna :) Du har snygg rumpah!

2011-04-02 @ 16:59:26
URL: http://sannaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0