11.03.17

idag är jag sjuk. det blev som jag trodde, genomförkyld och förmodligen feber. 
vi var lediga idag så passade på att vara hemma och kurera lite, istället för att
sitta i skolan och snora som en tok. Nu på kvällen fikade vi på fräcka, några av
oss oldies. det var supermys! mer sånt!

WII!
idag låg det en lapp innanför min dörr också, om att jag kan från och med idag
hämta ut mina brillor. Äntligen! Ska bli så himla skönt, hoppas det blir lite lindrigare
att läsa mycket. Känns som halva klassen har skaffat glasögon under årets gång.
Antar att det märks mer när man läser så mycket. Men, jag gillar´t. Vill ha dom nu!!


Imorn är världens längsta dag, som alla andra fredagar. brukar aldrig ha schemalagt
från åtta till fem annars, (även om vi sitter tills dess, men det känns lättare på nåt vis)
men fredagarna, då smackar dom på! ÄVEN om det blir segt, så är ju faktiskt fredagen
den lättaste dagen att va i skolan på. Så är det ju alltid, om man jobbar också. Tycker
man får den där härliga fredagskänslan! Jag och en tjej i klassen brukar alltid gå på
spinningen tjugo över fem på fredagarna för att rensa huvudet sådär på fredagskvällen,
men inte imorn. Måste bli frisk först..

VILL HA SOMMAR. NU.




Kommentarer
Postat av: Sanna

Sommar och nattbad hemma hos dig! Det ska vi göra om hela sommaren! Gud vad härligt! Jag ska kolla schemat, men jag är 99 % på att jag bokar även om det skulle krocka med något annat! Saknar dig/er massor! Puss

2011-03-19 @ 16:34:41
URL: http://sannaviola.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, saknar fikorna på fräcka. Ska leta upp något lika bra ställe tills ni hälsar på :) Men att hitta något som liknar Greken är nog svårslaget, hihi

2011-03-19 @ 17:22:18
URL: http://annmell.blogspot.com
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

hah jaaa men eller huuur :)!!



Åhhh jag längtar till sommaren!!!

2011-03-20 @ 17:16:39
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0