11.03.15

den där springturen igår verkar ha satt sina spår... nu sitter jag här, med ett trasigt knä och halsont så det heter duga. USCH! Vill inte va sjuk nu ju. Vill kunna träna när jag vill. fick avboka spinningen idag, och orka va hängig liksom? hatart. så försöker va gla´ ändå. :) ska nog se till att bli frisk snabbt, och få ett friskt knä. JADÅ!

idag hade vi fysiklabb, sen va vi "lediga" och satt bara och gjorde så många uppgifter vi kunde. tog en tur till farmor med bror min idag också, OCH klippte pappa. nu ska jag läsa lite, sen blir det sängen. kryakryakrya.



SÖKNING TILL HÖGSKOLOR I HÖST HAR ÖPPNAT!!
panik. lite iaf. måste bestämma nu.
vill så gärna till Gbg, men kanske får
ta att se utanför ramarna i det här fallet.
Mycket tankar nu fram till den 15 april;
sista sökdag.






jag har pysslat ihop lite flätor på sistonde. gillar flätor. påtal om annat. :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Fint! Avundas ditt hår tesseli.

2011-03-16 @ 20:55:16
URL: http://annmell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0