11.03.14

Godmorgon!

Jag har haft en otroligt bra helg. En lugn fredag och en väldigt efterlängtad lördagkväll med brudarna. Bidde vin, singstar och dans, som vanligt! Galet, men underbart! Söndagen var väl tänkt som en pluggdag, men oj vad jag var trött. Jag slappade mest och sköt fram plugget hela tiden, tills det var kväll... Slutade det hela med Vänner-maraton.

Idag börjar vi kl. ett, så jag tog tag i dagen med att börja springa två varv runt strömmen! Härligt faktiskt. Och nu har jag förberett matlåda och inväntar Rasmus, han ska få frisera håret lite var tänkt. Sen drar vi till skolan för en lektion och sedan till komvux antagligen. Får väl se hur det går. 





Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

Wiiiehuuu, de var suuuper kul :D!!

2011-03-14 @ 16:38:41
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0