11.03.07

Har en lätt pirrande känsla i magen. Jag skrev precis min fysiktenta, och hoppas på det bästa.
Konstigt nog vågar jag aldrig "känna efter" hur det gick, bara att vänta till man får reslutat.
Känner mig värd åtminstonde värd nån timme rast nu. Innan jag sätter igång med all matte
och annan fysik jag har kvar.. Blir nog ett par vänneravsnitt och ett spinningpass.

De här är nog de värsta månaderna, man har massooooor att göra. Man vill utomlands,
och man vill att sommaren ska komma snabbt. För UJ va skönt det ska bli med sommarlov.

Men jag ska till min Ems nån dag snart nu, bara mysa. Käk, spel och bara somna till nån bra film!
wiii, så ska vi prata tills det inte finns nå mer att prata om. (detvillsäga aldrig) :)
Eftersom jag varit isolerad hela helgen så ska det bli skönt att prata av sig, och vem är mer
ämnad för det än E? :D




Familjen nys tillskott:





Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med uppdatering! Vad heter det söta lilla tillskottet till familjen? :)

Tänkte bara säga att vi kanske kan planera en annan helg då vi kan ses, eftersom du inte kan komma till festen den 25. Typ inga av tjejerna kan, så då tänkte jag att typ du och Emma kan komma nån annan gång :) Emma får ju självfallet komma den 25 också :)

Men vi hööööörs om det! Puss!

2011-03-07 @ 23:37:07
URL: http://annmell.blogspot.com
Postat av: johanna

men gud vilken söt lite hund :):) mysigt.. vad är det för ras:)?



Hoppas allt är bra med dig!? KRAM

2011-03-09 @ 14:06:09
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: Aha, verkligen super söt!

Jo tack det är toppen. Längtar ihjäl mig efter den lille nu, bara 8 veckor kvar :O så visst lite nervös är man nog oxå.. :)



Kram

2011-03-10 @ 07:29:50
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

Åhhh jaaa eller hur super fina hihih. <3



Jaaa de blev en supersuuuper kväll jäklar va vi skratta :D!!

2011-03-10 @ 07:39:58
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Vickan

Lilla SötoSigge :)

2011-03-11 @ 18:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0