WOOPS.

OJ!

va visst ett tag sen jag blogga.



sitter hemma på klockgjutaregatan med ems, vi ska laga tacos och mysa. 
försöka stå emot vinsuget såhär på lördagskvällen. farligt nära till munken härifrån... 

MEN, vi ska ju dra ner på festandet lite så det kanske inte är helt dumt med
en hemmakväll med hallonsmoothies. Hade ju faktiskt en riktigt rolig helg förra
veckan, full fart kan man säga. mems komhem från malmö och vi festade till det
hemma hos mig med vin, massa bra musik (nostalgi-musik) och soffhoppandes.
kände oss som sjutton igen, typ. :)

Nu ska jag visa hur man steker tacofärs, Emma vet ju faktiskt inte hur det går till (!).
min söta lilla tös. BYEEEE.



tänkte jag kunde bjuda på lite bilder hemma hos mig!







Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

hihih myyyys kväll :D!!! jag tycker så mkt om din lägenhet tessiplutt <3

2011-01-30 @ 16:01:00
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Erica

Vilken mysig lägenhet :)

2011-02-05 @ 14:08:36
URL: http://fruuktsoppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0