puh.

nu har jag varit på spinningpass. va så himla länge sen jag var på ett sånt, men var sugen, tycker man tröttnar på att bara springa eller stå på crosstrainern. vill liksom ha ett färdigt "program" då och då. men trött blev jag! OHJA! men oj va skönt det är efteråt (när man avklarat de första fem min efter passet då man måste sitta ner och dricka vatten för att inte svimma)!

nu är det väl dags att ta tag i plugget igen..
vill bli av med Kemi B nu, känner mer för lite matte!


FÖRRESTEN!

jag har äntligen slagit till på min favvoserie-box! alla tio år med underbara Vänner. :) Äntligen!




här kommer lite bilder från vinkvällen förra helgen.








Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Foto

haha jaa visst är det tur att justr jag gillar den ;D!!



Duktig du är!!! åhh vänner är så himla bra :)!

2011-02-01 @ 07:56:33
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0