11.04.28

PUH!

har storstädat lägenheten så nu luktar det ajax, mumma. har liksom inte blitt nån ordning sen jag hade min "weekend" hemma i brånnestad. men det är liiiiiite jobbigare att städa med en förkylning och feber, OHJA. nu sitter här och väntar på att golven ska torka, lagom kallsvettig och har rethosta av "ansträngningen". hatar att va sjuk, värsta som finns. vill kunna andas genom näsan och inte se ut som jag fått två stora getingstick i ögonen. MEN SNART SÅ!!

drog med mig lisa och lovisa på rasten idag och köpte upp halva apoteket. brukar inte tro på massa grejjer att stoppa i sig men nu hoppas jag fasen på det. hostmedicin, c-vitamin, alvedon, nässpray och rediga halstabletter, aarå.

imorn kommer en tjej (eller egentligen hennes pappa som får kolla åt henne då hon är i sthlm) och kollar in min lägenhet. hoppas hon tycker den är fin, så slipper jag ha massa annat folk springandes här hela tiden! :) känns konstigt att ha sagt upp mitt hem. mitt hem liksom! gillar den, den är så vit och fin. jag försöker tänka postivt, typ att jag kommer hitta massa fler lägenheter jag tycker om när jag väl vill ha en. OCH då, då ska jag ha balkong! LÄTT. det är nog det enda jag har att klaga på med den här lägenheten. annars är den underbar. :)

fast hade jag bott kvar här hade jag nog införskaffat lite färg.
nåt med färg, det är fint. gillar starka färger!!





bilder från sanna,- påskafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0