chicken.

det roligaste hände igår.

Var och lunchade med P på Ingelsta, och jag valde att äta chicken kebab. som vanligt.
Eftersom vi käkade på chicken i stan var och varannan dag under gymnasiet, lär man känna killarna som jobbar där litegranna. Dom vet var man jobbar och allting till slut.
Iaf, han som är "frontfiguren" för chicken jobbar numera på ingelsta, och han började såklart prata en massa när vi kom dit. Han var så pass gullig så han bjöd mig på min mat! Det gjorde min dag! Sött gjort tycker jag. :)

Han fick en kram och jag tackade så mycket, han menade på att "det var ingen fara, jag hade ätit hos dom så många ggr"... Illa. Men fortfarande sött.


sanni och jag käkar vickningstallrik på munki. myyyyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0