100927.

Idag har jag köpt två tavlor, på myrorna. I olika storlekar, vi får se om det blir så jag tänkt mig. Ska ju till IKEA på fredag med mami, då ska vi först ta och inhandla en tavellist. wiho!

Jag var även hos läkaren för min hals, har fått riktigt ont de senaste dagarna. Men jag känner inte igen den här sortens ont, men tydligen var det något virus ändå. Så det gick ju ändå inte att göra nåt åt det. :/ Får käka ipren och några bra halstabletter antar jag, och ringa om det blir värre. Kan knappt svälja ner mat förtusan, irriterande.


Aja. Jag ska inte hänga läpp över det, finns dom som har det värre. :) Nu kommer Evelina alldeles strax förbi mig, ska sätta dit löshår på henne. 100 slingor så det tar nog ett litet tag, så då hinner vi nog snacka en hel del under tiden! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0