och NU

Nu har min tentaperiod börjat. Kanske började för en ännu längre tid sen, men det är nu jag ligger i för fulla muggar. Plugga är allt jag gör just nu, så det hinns tyvärr inte med något annat. Får hitta på saker när tentorna är skriva (och förhoppningsvis godkända). 

Idag i skolan hade vi skjortor, rosett och kavaj och killarna kostym. För det är nämligen den internationella kostymdagen. Hade inte en aning om det, men de i klassen tyckte det var viktigt så vi körde en finklädd dag. Gillar såna töntiga grejer!




Förresten, är det något jag ska ta tag i efter tentaperioden är det att köpa träningskort, har liksom inte blivit av än. Går ju fortfarande att jogga ute, fint väder oftast nu för tiden?
I förrgår var jag väldigt envis, envisare än vanligt. Skulle ge mig fan på att orka springa tre varv runt strömmen, och jag gjorde det!! Men idag, ojojoj. Trappor tar lång tid och att bara sätta sig ner är jobbigt! Men iaf, 8.7 km. Jag är rätt nöjd!

Nu blir det plugg, igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0