Fullt upp.

Just nu består mitt liv av plugg. Kommer väl bli ännu värre nästa vecka när det är absolut förberedning för tentor. Vi ska alltså tenta av de två första kurserna nu i oktober, både Biologi A och Matematik C. Det har varit ett skapligt tempo, men ska bli skönt att bli av med två ämnen iallafall. Nu ska jag gå in på studentportalen och välja om jag vill läsa Kemi B eller Matematisk breddning efter Ma D&E i vår. Inte lätt. Vill liksom få med båda men det går ju liksom inte. Och inte vet jag vad jag vill söka till hundra procent heller. Olika utbildningar kräver ju liksom olika ämnen. Civilingenjörsutbildningar t.ex består ju typ bara av matte, då är ju det ju super att läsa breddningen medan tandläkare har krav på behörighet i Ke B.

Får sova på saken kanske.




Nae, dags att sova. Känner mig helt slut, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0