fredag.

Idag är en sån dag jag känner/vill mycket.

-Jag vill ha ikväll nu, supermysa på restaurant.
-Jag vill bli av med tentor som kommer om två veckor.
-Jag kände att jag kunde fått bättre på matteprovet vi hade, fast jag klarade det med marginal.
-Jag heter Tessan och jag har prestationsångest, vill ha maxpoäng, alltid.
-Jag känner för att städa lägenheten, gillar när det glänser och luktar ajax.
-Jag är jättepartysugen, längtar till imorn.
-Jag vill shoppa loss.
-Jag känner för att göra någon slags utflykt.
-Jag saknar alla tjejer som befinner sig runt om i Sverige.
-Jag vill hälsa på dom, fast jag hittar inte riktigt tid för allt.
-Jag känner att det är dags att bestämma vad jag vill bli "när jag blir stor".
-Jag skulle vilja testa på att flytta härifrån ett litet slag.


Skulle kunna komma på hundra saker till. Kände bara för att nämna några! :)




Pratat lite med SaknadeSanna och hon satte liksom lite ord på hur jag känner för plugg märkte jag. Hon frågade om det inte var svårt att hinna med allt här hemma?

Och det är fasen inte lätt att hinna med "det gamla livet"och det "nya livet" kom jag på. Det är så mycket nytt man vill hinna med i plugget, och man ska hinna plugga. Och man ska hinna träffa alla här hemma, och hitta på saker ihop.

Frågan är om det inte är bättre att flytta någon annanstans när man ska plugga "på riktigt"? Ha sitt studentliv på ett ställe och koncentrera sig på det riktigt hårt och sen åka hem och hälsa på. Går nog bra att göra båda men för mig blir det nog att flytta vartefter, tror det kommer bli bäst. Som sagt, idag funderar jag över mycket. :)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Gulle. Jag saknar dig, ska svara på ditt mail när min tenta är klar! <3

2010-10-09 @ 13:17:32
URL: http://sannaviola.blogg.se/
Postat av: Anna

Saknar dig! Här har man i stället lite ångest för att man inte håller kontakt med alla där hemma, men det kanske är en lite mer "godtagbar ursäkt" för alla. Men det spelar ju ingen roll var man pluggar, man hinner ju ändå inte med så mycket fritid. Du är bra tessan! Du ska vara stolt över att du pluggar :)

Love

2010-10-09 @ 21:10:03
URL: http://annmell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0