cutcut.

WIHI.

nu har jag varit hos Vicky och klippt mig. Himla mys,
Vickan kom också förbi så fikade vi litegranna och sådär.
Jättekul att "catcha upp" :)

Jag är iallefall betydligt mer korthårig än innan, nu är det lite under nyckelbenet, känns hur bra som helst.
Var sjukt trött på långt och slitet hår. Nu är det tjockare än nånsin och jag älskar´t. Vet inte varför jag varit så feg med längden de senaste åren, inte likt mig. Trivs alltid svinbra när jag får av det en bit.


Ny jacka har jag köpt idag med, en kappa fårn Wera.
Ska testa den igen, se om det klickar fortfarande!



Blir inga bilder på håret än, får bli om det blir någon
"vimmelbild" av Emma från kommande helg.. :)

Kommentarer
Postat av: Vicky

Tack Tessan! :)

2010-10-31 @ 19:40:24
URL: http://meavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0