smått yr?

jag är yr. eller, det har jag ju alltid varit, men tror jag har lite för mycket att göra när jag plötsligt glömmer bort saker och ting. kan va typ materialet jag leverer på vardagar (mitt lilla extrajobb), att jag glömmer det på jobbet när jag går ut till bilen. kan va bra att ha med sig det man leverera ut liksom. i morse skulle jag värma en kopp te. det plingar i mikron och jag öppnar. jag har tydligen ställt in en mugg utan något vatten i i en och en halv minut? glömma bilnyckeln när man är påväg att åka nånstans. sådana små saker, när de händer tror jag att jag är lite stressad. eller är allt som vanligt? yr är jag iallafall.

idag har jag hunnit gå på fysikföreläsning, och så satt vi kvar i skolan en stor del av eftermiddagen och skrev färdigt vårt arbete. skönt att ha det klart! sen for jag hem snabbt för att klippa filip. när han gick kom emma, skulle också bli klippt, och hon blev jättefin. :)
träning skippar jag idag, får bli att göra massa uppgifter tror jag så jag hänger med på lektionen imorn.
tränat mån och tis nu i veckan, hur skönt som helst att ha kommit igång!!


nu ska jag andas ut, kanske ta en kopp te till plugget (med vatten i den här gången). :)


Kommentarer
Postat av: Emma Roodla -Foto

hihi taack :D



Knas du är då haha te utan vatten ;D

2010-11-14 @ 13:41:15
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0