underbart.

haft en underbar helg! lugn som bara den, förutom munken i fredags.. men det är ju bara trevligt häng liksom. :) känns helskönt att vakna upp på söndagen utan att vara fruktansvärt trött och hängig, istället gav jag mig ut på en joggingrunda runt strömmen i morse. svinskönt, förutom att jag fick springa och torka tårar hela tiden, tror jag kan lida av pollen? så idag köpte jag clarityn, tror faktiskt ögonen har slutat klia lite. sen bidde det hem till brånnestad med bror min, fira mamsen lite! blev kvar till kvällen, vi grillade och myste på altanen hela dagen. ääälskar såna här dagar, och att ligga på en solsäng till klockan sex, närsolen börjat gå ner lite, bara njuta liksom, bästa verkligen!

NU ska jag läsa min bok och äta vindruvor!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0