sjuuuuk.

nu tänkte jag, äsch vatusan vi kör på ett inlägg.

när jag ändå ligger och latar mig i soffan liksom.. fick nämligen gå hem från jobbet idag, blev helt genomförkyld helt plötsligt! skumt, på mig slår det till så jäkla fort!! så jag hoppas det går över lika snabbt. iaf så har jag haft en helt underbar helg, grillning i sörping under valborgsmässoafton, massa snack. mest om snusk som vanligt. :) 1 maj gick vi på guld-matchen, dolphins! vilket ös, så jääkla kul :D

sen åkte jag till mimmis födelsedagsfest och försökte komma ikapp resten av tjejerna. hade en riktigt kul kväll, utgång till trappan bidde det. :) nu kanske jag ska kolla kameran när jag ändå inte har nåtförmig, se om det kanske är någe kul att lägga upp. har dock för mig att jag inte tog så mycket kort? we´ll see.






Kommentarer
Postat av: Sanna

No, har du blivit sjuker..:( Är det bättre nu? Kommer du/ni ikväll? Pusss

2010-05-06 @ 08:46:47
URL: http://sannaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0