rastlös?

ohja.

har kommit in i en period där jag tycker det är helskumt om jag inte har nåt att göra från typ halv nio, nio på kvällen. då måste jag ju bara hitta på nåt, massa kvar av kvällen? visst, det kanske blir lite mer så när det är sommar men ändå, slappna av! skulle mer än gärna fika, gå promenad, träna eller vad som helst, men nää ska bara ta det lugnt tror jag. för en gångs skull. kanske städa lite..
sen kommer det stunder när allt händer istället, man vill vara överallt, men det går ju tyvärr inte att dela på sig. alltid är det någe. NÄ, nu ska jag vara positiv. :)

Har klippt Alem och Gurra idag, lite klippkväll sådär, mysigt. :) och hjälpt tobbe bära garderob också! Haft att göra hela tiden, :) Får se vad som händer i helgen, en liten del av mig känner bara för att ta det lugnt, skulle va skönt. Vi får la se helt enkelt, behöver inte bestämma nununu som tur är.



vinter. -08
hej striplugg.


Kommentarer
Postat av: sanna

Men jag är exakt likadan! Kan inte ta det lugnt i en sekund. Men jag hetsar typ i en månad sen blir jag helt utslagen och gråter en dag och sen börjar allt om igen :P

Men jag tycker du ska med på BAS! Tror det kan bli rätt coolt. Hooppas på lite nytt folk, ny lokal och bra musik! Vi skulle kunna vara hos mig innan :)



Jobbet är seeegt. Jävligt segt. Bara att bita ihop! Värre för dig som tar med dig jobbet hem :P



Med till Munken imorn? Annar och jag är sugna. Jag slutar vid tio, men efter det :)

2010-05-27 @ 21:24:23
URL: http://sannaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0