jogg.

bidde fika på fräcka idag med Anna, Sanna, Matilda och Johanna. mys. fick bli både chokladboll och gooood sallad med grekenröra (fett?). MUMMA.

vi brände iaf kål på det sen när vi tog en joggingrunda runt strömmen sanna och jag. så jävla skönt efteråt! trodde inte mina knän skulle hålla med ohjo, änsålänge går det! vill igen. :)


Kom på förut, jag vill klä mig i balklänning igen. en fin, lång, väldigt enkel. får hoppas man nån mer gång i livet får göra sig så fin! ska iaf göra två tjejer fina i balfrisyrer, två lördagar framöver, ska bli kul. gillar sånt, :) sen vill jag såklart gå och titta på dom, så fint så.

pappsen och jag vid balen.


Vickevire och jag.


Kommentarer
Postat av: Sanna

TVÅ blogginlägg som väntade när jag kom in på din blogg, det gillar vi! Jag vill också gå på bal igen! Det var typ den roligaste kvällen i mitt liv hittils. Allt var bara så perfekt. Ville aldrig att kvällen skulle sluta!!



När tar vi joggijoggi igen? :) Lördag? För du kan inte imorn förmiddag va? Pusss

2010-05-27 @ 10:24:21
URL: http://sannaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0