lofsdalen.

fytusan så bra jag har det!

JAG ÄLSKAR DET HÄR, så är det bara. snön, inte alls samma sak som hemma. solen, känns som en helt annan sol här. stugorna, mys med familjen och bastu. familjen brauns pettersson kommer över och sjunger singstar och alla låter vi hemska. tidiga mornar, utan väckarklocka, man är bara mer sugen på att gå upp här. OCH BACKARNA. bara svischa ner i en av pistarna och känna hur glad man känner sig! brabrabra.

jag hoppas jag har möjlighet till att ha en stuga
uppe i fjällen någonstans när jag blir äldre. :)


imorn blir det upp att åka som vanligt, men sen framåt kvällen är det även kvällsåkning, det gillar jag. mys.



nu ska jag läsa lite, BYE.


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

åhhh så härligt, jaag vill meee!!



hihi jaa de är såå mysiga :D!

2010-03-09 @ 22:19:44
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma -Foto m.m.

jag har saknat dig maaaaasssssa!! Ja men på onsdag :D?! va de kul igår?

2010-03-14 @ 18:27:49
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0