myggbiten.

mitt halsonda är kvar, jäkla skit. känns som alla har ont i halsen nu? aja. det kliar i halsen just nu, kan det vara läkningsprocess? hm...

Imorn bär det av till Sannas land, lilla holmen. ska bli så himla mys! dte var som anna sa, det känns som man är liten igen och ska iväg på sova-över-party! ÅH :) vi drar nio imorn bitti, åker förbi fixoch handlar käk och tillbehör, sen åker vi båt om jag fattat det rätt till holmen, wiii!

just nu sitter jag och nääästan kliar hål på FEM jäkla myggbett jag fick på halvars. emma får inga? :O men mitt blod gillar dom de jäklarna. fyfan, kliar så jäkla mycket! ska nog fråga vad emma har för knep. :) åh, kom på en sak. när jag flyttade till min lägenhet var jag besatt av alla möjliga slags tv-program, desperate, greys och allt vad det var. nu, nu sitter jag med datan i knät och ingen tv är ens på? jag följer INGEN serie, bara om det är nåt bra som faller mig i smaken. Helskumt, men skönt. inte behöva passa några tider, inte missa nåt om man skulle va borta nån dag. MEN. lördag måste man ju nästan sätta på teven! vår framtida drottning gifter sig ju, tycker det ska bli kul att se. tror det blir fint, struntar i all media omkring det, det har liksom blivit lite mycket men oj vad jag vill se själva bröllopet. :)

ÅH. haha lyssnade på east fm idag på jobbet, de två killarna som har mitt på dagen satt och pratade om just det här bröllopet. de tyckte det var sååååå häftigt att en kille från ockelbo skulle bli kung. KUNG? nej, han blir prins. aja, tyckte det var lite kul.

nu ska jag packa. wihi.




här kommer lite bilder från en picknick i vasaparken.




Kommentarer
Postat av: Anna

Rooooligt imorn! Ska skynda mig på till er när jag sovit lite efter nattjobbet :)

På lördag föresten tänkte Viktor och jag ha lite skoj hemma på kvällen, typ vi kan käka och dricka lite bara, kolla på kronprinsessan, haha. Hoppas du kan komma :) Och Emma :)

2010-06-17 @ 02:00:52
URL: http://annmell.blogspot.com
Postat av: Juliah, you know ;) <3

fin blogg, är allt bra ?? :)

2010-06-18 @ 22:41:36
URL: http://juliahstrand.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Foto

hihi man ser klnappt på tv nu för de bästa programen kommer under hösten ;D!



hehe joo precis de är ju de ;)! haha vet du, de har du faktiskt gjort lite lite :)! absolut kan ja erkänna lite för dig och dig litar ja på, men de tar ett tag för mig att öppna upp mig för människor på ett djupare plan då jag blivit sviken så många gånger när ja va mindre ;P Men dig litar ja på till 100 procent. Men som sagt fort har ja svårt o säga hur ja själv mår, men de kommer :)!

hihi klart ja vet att ja kan de o du till mig hihih <3 Bästa Tessan!!! Good natt gullet :D!

2010-06-18 @ 23:04:47
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma

inget knep, däremot ett jäkla flyt ;)

2010-06-19 @ 02:05:15
URL: http://emmsipemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0