in this storm.

Idag är en sån dag då jag tänker alldeles för mycket. Så mycket att det bara kan förstöra för mig själv? Tänker på sånt som hänt, vad som kunde gått bättre, hur det hade sett ut om man gjort saker annorlunda, hur det kommer bli i höst, om jag kommer kunna bestämma mig för vad jag vill göra nån gång, hur jag kommer leva om ett antal år, om jag gör rätt saker nu, hur saker och ting kommer lösa sig till slut och varför jag ens tänker såhär. Allt. Hoppas bara att allt i livet ska bli så bra som möjligt. Nu vill jag bara stänga av min hjärna, men det går ju inte riktigt till så, så jag tar en löprunda istället. Emma fick jag med mig också! 

Det enda jag tror man kan göra är att fokusera, gärna på nåt heeeelt annat. Typ träning. Allt löser sig ju, det gör det alltid.

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla

hih tessan de låter som du behöver de där extra varvet runt strömmen med en promenad och snackis!



åh ja strömmen here we come!!

2010-06-07 @ 18:55:53
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0