eternity.

mitt halsont går tydligen inte över, envist som fan. vill bli helt kry så jag kan springa, och åka till smögen utan massa ipren och halstabletter. blir nog att laga kyckling med myyyycket vitlök ikväll. hört att det ska va bra, för det mesta tror jag.

efter en "spontan-utgång" igårkväll hade vi klassresa idag till kolmården. Eller det kändes så iaf! Tror vi var ca 14 pers, mysigt att hitta på saker sådär, utflykter i ett helt gäng. glad att jag har så många fina vänner, guld värt! iaf, vi har sett ALLA djur, gått i tunnlar, åkt safari och varit på delfinshow, hela köret med andra ord.

ska nog ta och ladda in lite bilder på datan ikväll om jag orkar, ska rita lite också tror jag. och läsa min nya Elle.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0