Äntligen!

Jag har velat ha "glasögonhänge" rätt länge och nu har jag det äntligen, wii! svart och silverkedja.

min dag har bestått av jobb, och sen mötte jag upp heidi för att "hjälpa henne lite till studentveckan" :). vi tog en glass, och gick en sväng på stan. mys. sen blev det träning, kom precis lagom till ett abs-pass som började! har gjort det nu några ggr och det är ju himla bra, blir lite spontant sådär.



Jag har kommit på en sak som jag är sämst på.

-När man t.ex går på stan, och ser ett bekant ansikte. Man känner igen personen så himla väl, men kan inte sätta fingret på varifrån. Visst fasen är det bättre att hälsa än att inte göra det? JAG TÄNKER ALDRIG SÅ LÅNGT. så jag har gått förbi ett antal ggr när detta hänt mig, och skäms något oerhört för det efteråt, för visst kommer jag på sekunden efter människan gått förbi vart jag känner igen honom/henne ifrån och ja, jag skulle nog ha hälsat.. Så från och med nu, ska jag hälsa på de jag känner igen. hellre hälsa och skämmas för att personen i fråga kanske inte vet ens vem jag är, än att inte hälsa, när jag borde ha gjort det! ÅÅÅH. nu ska jag sluta tänka på det, annars fräter min hjärna upp. :)


Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Foto

haha sööt du är Tessiii!! Man får missa o hälsa ibland :D!



Duuu min hj'rna har frätt upp av allt detta plugg, Beredd dig på en pladder helg för ja har inte fått prata av mig!! HAHA kul!

2010-06-01 @ 22:34:14
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0