våfflor!

idag blev en rätt härlig dag! vaknade upp efter fredagens (verkligen superbra) vin/spelkväll pigg och kry och städade och dammsög lite. sen blev jag sugen på att testa vårt nya våffelmakeri i stan så jag, emma, alem och jocke gick dit för att se om det var någe att ha. OCH OJ. mys var det verkligen. goda våfflor, massa varianter och härlig miljö. det blir det fler gånger! fem av fem toasters.

och jag trodde det skulle bli utgång, men det blir inte alltid som man tänkt sig! kan va kul att bara va med vännerna och bli lulliga ihop, behöver inte alltid "gå ut" även om det också är riktigt kul. :) faktiskt så har man ju nästan alltid roligast på förfesterna! :)









Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

Denna kväll gillade jag mkt :)!

2010-01-17 @ 15:03:00
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma - Foto m.m.

hihihi jaa <3 like like like!! klart vi vann ingen kan säga nått annat ;)!

Du imorrn du får gärna vara kvar här o umgås me mig sen :D!

2010-01-17 @ 16:23:38
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0