Sherlock Holmes

dagen började med jobb, massvis att göra. visst gör emelie och jag vårt jobb som vi ska, men vi skrattar en hel del samtidigt kan jag säga. kan anses flamsigt emellan varven, men vi har ju kul! dålig humor har vi också! :)

sen hem till familjen Roodla, skulle klippt johanna och gunilla men idag blev det johanna och emma istället! gick ju lika bra det :) sen tyckte alem det var biomåndag idag så det belv att se Sherlock Holmes. Visste inte mycket alls om filmen men jag tyckte den var bra! En mästerdetektiv är alltid spännande att följa liksom. Och Jude Law är inte heller så dum. :)

nu sitter jag och tittar Scrubs och äter psysalis (?).  Ska nog sova alldeles strax, är trött och behöver min sömn. Idag vaknade jag av en grannes väckarklocka! JAG. Det är ju inte sant, men det var det. :) gjorde dock inget alls, är inte så lättstörd på morgonen, sover liksom vidare rätt så bra!

På tal om ljud! För ett tag sen tittade jag och mina kära vänner på en film som hette "Paranormal activity" (vet inte om det stämmer helt) och den innehöll iallafall en "ande" som tog sig in i en kvinnas själ och när den gjorde det kom det till ett ljud. Det ljudet, hör jag från och med den filmen, varje gång en spårvagn åker förbi härpå nygatan! aldrig tänkt på det förut liksom, - vad säger det? Inga mer skräckfilmer. :)


Nej, nu är det dags, NATTI.


Kommentarer
Postat av: Vicky

chockad! Du som är drottningen av snooze :D hihi

2010-01-19 @ 17:03:55
URL: http://vickyfyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0