pikar.

så jävla trött på mig själv just nu! velig, glömmer saker hela tiden, planerar in för mycket. måste skärpa mig nu, få ordning på saker och ting. och så är jag trött på pikar! vafan finns pikar för? 

De är

  • irriterande
  • elaka
  • onödiga
  • töntiga - varför inte säga rakt ut vad du tycker?
  • retande
  • dryga

skulle va så skönt att slippa pikar, man blir bara så förbannad på dem. så vill man slå tillbaka med en dryg kommentar liksom, blir en ond cirkel. BLÄ för dom.




helgen som gått har varit omtumlande. en fredag som hette duga med pulkaåkning med syskonen Roodla. svinkul verkligen! :) bilder kanske kommer. lördagen bidde det träning på förmiddagen och lunch/stanmys med vickan efter det! härligthärligt! sen utgång, med förfest hos gurra. helkul kväll men lite trist slut. och jag reagerade så annorlunda mot vad jag tänkt mig på vissa saker. plus att jag tappade min väska framför taxin som kördeöver den, väskan förstörd. korthållaren paj, bilnyckeln skev och min nya kamera har ingen fungerande skärm.. men nu är jobbveckan igång igen och jag ska försöka få mitt huvud klart, säger man så? imorn ska jag hem till emma och klippa hennes mamma och nån dag i veckan blir det bio med gänget. :)


Kommentarer
Postat av: Emma _ Foto m.m.

hihib pulka kuuul :D! jaa bio mys vill ja ha snabba cash here we cooooommmeee!!

2010-01-26 @ 15:00:16
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: vickan

jag vill ha sommar!!

2010-01-26 @ 16:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0