nights.

jag har haft så brabrabra dagar, och jag har skrattat så jag har haft ont i magen. jag gillar vårat vänskapsgäng skarpt. myskvällar, biokvällar, utekvällar, kryssningar, knasiga påhitt är vår grej.

igårkväll skulle vi ha filmkväll. det började med att vi sågs runt åtta, satte på en robert gustafssons film "sålänge tills alla kom". (vi såg hela för vi är sega.) sen när alla kommit var vi hungriga så vi gick till mcdonken vid elva... då gick putte och tess, två som tröttnade. :) iaf, så käkade vi, sen blev det efterrätt och vi trodde vi hade vår egen glassbar därpå donken så det slutade med att alla testade nåt nytt och mixtrade ihop en egen glassidé. och han var snäll och gjorde tio olika varianter av mcflurry. och vi står inte i kö,nejnej vi ställer oss på bredden så ingen vet vart dom ska stå. :) seeeeeen gick vi hem och såg skräckfilm på emmas vägg med projektorn. usch! men mys iaf.




Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

myyyspyyys :D!

2010-01-07 @ 21:54:03
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0