EEEEEELD!

igårkväll kom emma förbi runt niooch så gickvi upp till kungsgatan och köpte lite nödvändiga tingoch så gick vi hem. närvi kom hem skulle vi poppa poppisar. sätter in påsen i micronoch det rullarpåsom vanligt. sen börjar micron blixtra sådärni vet somkan hända ibland? iaf,så stängde jag av micronoch drog ut sladden. det lyste fortfarande i micron (!).

DET VAR EN LÅGA.

den jäkla popcornpåsen brann. jag blev livrädd och visste inte vad jag skulle göra så jag vänder mig om till emma som flaxar som en fågel och ropar att honinte vet vad vi ska göra. (såg rätt kul ut) så jag tar en grytlapp och försöker täckalågan så var den släckt. läskigt! men det gick ju bra :) kanske ska bli brandman.

nu har jag tränat och jag är trött. ska göra matlåda och duscha innan jag får sova också! ÅH!


typ en av de äldsta bilderna på mig och emma. :)




just det. idag var jag mitt vanliga jag. emma gick upp i tid och jag "råkade"stänga av väckarklockan och fick springa upp ur sängen ungefär. förlåt emma,nästa gånggörvi brakfrukost ;) <3


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

Hahaha jaa jag var verkligen som en flaxande fågle :O hahahah men gud jag garvar åt mig själv hur jag reagera!!



Absolut nästa gång blir de ju brunch ;)!

2010-01-20 @ 23:12:24
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma - Foto m.m.

hehe ;D!Åhh herregud sensation ;)! Duktigt!!

Jaa de är mkt bra o goodgoda popcorn blir de :D!

2010-01-21 @ 13:07:33
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma - Foto m.m.

ja du snacka om att vi kommer glo oss söner o samman i din micro haha ;D!

2010-01-21 @ 13:07:56
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0