listan.

Hanna influerade mig till att göra en lista, hör(se) och häpna.

Namn: Karolina Therése Ottosson

Kallas för: Tessan, Tess, Tessiness, tesseli

Stjärntecken: Lejon

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: öron, haft i navlen men den fick gå bort i en överenskommelse med vicky :)

Tatueringar: none. lite sugen dock.

Längd
: 1.76

Skostorlek: 38, 39

Hårfärg: Slingad. Byter med jämna mellanrum.

Fräknar: absolut!

Motto: Livet blir enklare om man är glad.

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, inte permanent i alla fall. (snor hannas svar på den, fast jag vet att hon allra helst skulle vilja bo i norrpan med mig, HIHIHI.)

Tycker du att du är attraktiv? Ja, det funkar väl.

Dricker du? Händer.

Röker du? Nej.

Vilket schampo använder du? Loréal absolute repair just nu.

Vilken parfym använder du? Hugo boss och miss dior cherie.

Vad är du rädd för? Ledsna saker ger mig obehag.

Gillar du att tvätta? Ingen höjdare? :)

Gillar du berg- och dalbanor? på senare dar´.

Senaste…

Filmen du hyrde? hmm. tror den hette my best friends girl.

Filmen du köpte? Pippi Långstrump-boxen. :):)

Låten du hörde: Plus 44 - Baby come on

Låten du laddade ner?  Laddar inte ner musik.

Personen du ringde? Mamma.

Personen som ringde dig? Emma.

TV-program du såg? Dead like me (sämsta jag sett på länge.)

Person du tänkte på? jadu.

Favorit…

Låt: det är många! gillar sister hazel - your winther, har blitt en sovlåt hos emma. :)

Sak att göra: Umgås, mys, och bada!

Sport: skidor.

Dryck: Ingenting slår vatten

Kläder: Klänningar

Film: Sällskapsresan

Bil: audi och porsche tycker jag om. 

Serie: Vänner och scrubs.

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Vän, ja.

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Nja, kan man väl inte kalla det.

Antal…

Gånger du varit kär? 3.

Gånger ditt hjärta brustit? För många gånger.

Hjärtan brustet på grund av dig? Har nog hänt..

Tjejer du kysst? Några på den tiden det var "tufft".

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 6-7 stycken kanske.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några gånger, reportage och dagens fråga och sånt.

Senaste…

Boken du läste? da vinci koden

Personen du fick e-mail av? Min fastighetsskötare

Personen du fick brev av? Emma.

Personen du fick sms av? Emelie.

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Ute och åt med hela familjen några dagar efter jul.

Saken du köpte? Leggins.

Vad har du gjort idag? Gått på stan, bowlat och ätit gott på La copita.

Brukar du svära mycket? Ska försöka tagga ner med det.

När stiger du upp på morgonen? Runt kvart över sju en jobbdag och helgen kanske 10, 11? :)

Vad har du på dig? Leggins och skjorta

Vad ska du göra ikväll? umgåtts med familjen sköld och min egen i borås!

Vad är du allergisk mot? Gluten.

Var har du ont? ingenstans för tillfället. Förutom axlarna men det känner jag knappt längre, illa :)

Använder du hårspray? Ibland.

Kan du stå på händer? det tror jag inte.
Salt eller socker? Salt om det innebär lakrits.

Gillar du ketchup? Ja.

Är du glad nu? jodå!

Var du glad igår? jodå!

Vad dansar du till? Det mesta!

Stockholm är… ? En stad jag åker till då och då för att shoppa.

Göteborg är… ? Staden jag inte besöker för ofta. tyvärr.

Spaghetti eller makaroner?  Makaroner.

Land du vill besöka? Australien och Österike.

 

 

Så, nu ska hanna och jag vara lite sociala, HIHI.


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

kuul :D

2010-01-11 @ 17:03:31
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0