down.

usch idag känner jag mig depp. har egentligen ingen specifik anledning, men ibland har man bra dagar och ibland har man dåliga. tänker för mycket som vanligt tror jag. men strax ska vi sudda bort tankarna, och bara ha kul. va ett barn igen. för vi ska nämligen åka pulka! gjorde det i fredags också med emma och jocke och det var verkligen roligt! ska bara ta på riktigt varma kläder, känner mig frusen. OCH DUBBLA STRUMPOR, blev dyngsur om fötterna sist. hatar´t! kanske inte hjälper men man tycker ju det borde hjälpa litelite? we´ll see.


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

jaa massa kuul va de :D! De gör vi hihi :D!

2010-01-25 @ 21:32:19
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0