canon.

det är ju såhär. jag är extremt klantig och sist jag var ute tappade jag min väska framför taxin så min kameras skärm pajjade. har fått klart för mig att det inte är värt att laga. så vi köper en ny (köpte den som blev påkörd efter jul...) ILLA. men jag vill ha en kamera, behöver det för att fota allt kul vi gör. :) frågan är då om jag ska köpa samma. Alternativ 2, eller byta upp mig till alt 1. skillnaden verkar inte va så stor, är inte så insatt menmen. men eftersom jag är klaa-aantig så tror jag att jag tar den snäppet enklare/billigare. :)




Alt 1.
 - 12,1 megapixlar
- 4x optisk vidvinkel-zoom
- 2,7 tums PureColor LCD II
- Optisk bildstabilisator
- HD-filmning
- HDMI-anslutning


Alt 2.
- 12,1 megapixlar
- 3x optisk vidvinkel-zoom
- 2,5 tums PureColor LCD II
- Optisk bildstabilisator
- HD-filmning
- HDMI-anslutning

Båda ser ut ungefär som den svarta på  bilden.




Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

alt 1 hm hur ska jag förklara du ja alltså om du står pp samma ställe med båda kamerorna så får du med lite mer på sidorna med alt 1. Inte alls mkt skilland ;P

2010-01-27 @ 20:41:42
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Anonym

:)

2010-01-27 @ 21:14:07
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Emelie

ta den billigare! förhoppningsvis hinner du ha den lite längre än förra.. ;)

2010-01-27 @ 22:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0