borås.

jag gillar att vara i borås och bo hos familjen sköld. vi har faktiskt fjortonårs-jubiléum i år. FJORTON år sedan vi lärde känna varandra i Turkiet. vi var hur små som helst. vi har dock fortfarande hur kul som helst, var på restaurant och folk tittade för vi skrattade så mycket. synd att vi bara ses några gånger om året bara men det kanske är därför vi har så himla kul också. idag var vi stan och shoppade lite. hittade massa inredningsgrejer, lite kläder också, bl.a. mina efterlängtade beiga leggins, wihi. vi bowlade idag också, så himla kul. gick rätt bra faktiskt, slog pappsen en gång också, rätt nöjd. :):):) nu ska vi spela spel, BYE.





Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

åhh fina saker :)! Mysigt ni verkar ha :)!



Jaa tessan peppa mig, syftade på vad gäller onyttigheter, onyttig mat o allt peppa till att träna, äta nyttigt o jaa nu vill jag verkligen klara detta men känner att jagh måset få hjälp av andra o inte bara en massa snälla saker som bara idag eller du är fin som du är. Jätte kul o höra men de är lätt att bara fortsätta som vanligt o ja vill verkligen fixa o gå ner ett antal kilo nu, jag vill verkligen!



Jaa vi sak peppa varandra :)!!! Bästa Tessssi <3

2010-01-10 @ 01:21:24
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma - Foto m.m.

jaaa de är ju såå! Men jag vill verkligen inte hehe :D!

2010-01-10 @ 02:25:24
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0