AAAAH.

färgade mamsen idag efter jobbet, välbehövligt! mammor kommer tyvärr ofta i andrahand när det gäller klippning och färgning bara för att det finns fler som behöver klippas och mamma är så snäll så hon vill att vi skjuter upp det så jag inte blir stressad. bästa! men idag så. :)

och efter det blev det ett glas vin på munken med vickan, vicky, anna och memme, helmys verkligen!




hemvägen, anledningen till rubriken.
jag är påväg hem från munken,( som ligger typ tre minuter från min lägenhet) och sen när jag har gått färdigt på st:persgatan och ska svänga in på min gata ser jag en lustig figur längst upp i backen. han går liksom inte ner utan han halvspringer så det ser ut som han bajsat på sig typ, helskumt. han fortsätter liksom springa emot mig såjag börjar tycka att det är lite halväckligt. sen börjar han vissla/ropa efter mig samtidigt som han kommer närmre så jag vänder fort som fasen och går nerför st:persgatan igen. AAAAAH. hatar sånt, livrädd var jag! fick ta en annan väg hem..


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m

hih jaa, älskar o kolla på gamla kort :)!



nae fyy va äckligt!

2010-01-21 @ 23:08:39
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej men herre gud! Vi får följa dig hem nästa gång :)

2010-01-24 @ 20:38:24
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0