täppa.

jahå, då var man förkyld som ungefär alla i norrköping är, känns det som i vilket fall. jag fick ju iaf många steg till stegräknartävlingen på jobbet med alla snytningbesök på toan..

envis som jag är går jag och tränar ändå. det är ju inte bra säger dom men jag tog det rätt lugnt så jag hoppas det inte blir värre. var så himla sugen så det fick liksom gå. :) nu ska ja sätta på brabra musik, ta en varm dusch och laga nån god mat, sådetså!






bara för alla säger samma sak just nu,"jag vill ha sommar" :) villjujagmed.




FAST inte innan jag ska till fjällen, wooohoooo :D snö är också bra.




Kommentarer
Postat av: Emma

haha ja vet, vi å taxisarna, sjukt kul :D Kan fortfarande garva åt de :D

2010-02-03 @ 18:27:29
URL: http://emmsipemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0