sucks.

nu är till och med jag trött på´t. iförrgår insåg jag att jag blev behandlad som ingenting. att du inte bryr dig hur jag mår, suger. du om nån borde inse det. men nej.  så nu är det slut på det. kortkorta meningar, jag vet. en stor del av 2009 var kasst för mig känslomässigt. har aldrig varit med om att någon kan behandla en så, och göra det om och om igen. det du gjorde var korkat, jag var trots allt en av de  få kvar som trodde att du kunde ändra dig och att det fanns en sida hos dig som visste att man inte gör så igen. otroligt korkat kan jag tycka. men som sagt, till och med jag har fått nog. jag tror man måste komma till en punkt då man själv inser det bara! 2010 ska bli bättre, jag ska skita i dom som gör mig illa och bara va glad har jag tänkt! SÅ ETT STORT JÄVLA FUCK YOU TILL SVEK.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, vad det känns som att det kunde va jag som skrivit det där... :S Håller med dig. VI KÖR PÅ 2010!!!

2010-02-03 @ 23:59:14
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0