MORRN.

bidde en härlig myskväll hos ems igår! nu är det middag som står på tur, ska bli kul! ska lägga i min iläggsskiva i mitt köksbord så vi får plats, sen är det bara att köra :D

VILKET SNÖVÄDER UTE? :O

jag tycker om snö, absolut. men på ett visst sätt är det faktiskt mer okej när man befinner sig i fjällen. då är man liksom bortrest och har kommit dit för att just vara i snön, det ska va en meter snö på hustaken. men här, här är det bara ovant, man kan inte ta sig fram med bilen, det blir äckligt slask när det smälter och det blir dyngsurt i lägenheten av skorna. NÄÄ, nu vill jag till lofsdalen. :)

Lääääääääängtar såhär mycket till backarna.











Nu ska jag städa lite och lyssna på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0