MIDDAG.

FYBUBBLAN vilken trevlig kväll jag hade igår!

vi lagade potatisgratäng och fläskkotlett bl.a. och så åt vi chokladpudding och så gödde jag dom liiite till med mina cupcakes, mmrå. :) bidde en del dricka inblandat även om vi inte skulle ut och det blev riktigt kul måste jag säga! samtalsämnen som hette duga, allt från sex till hur bokstäver kom till? iaf, jag måste bara säga att jag trivs så jävla bra med mina vänner, alla kan prata om allt och man bara stortrivs helt enkelt. älskar dessa människor, :)

tror den sista lämnade min lägenhet runt tre, halv fyra? tror jag hade slumrat till då (bra värd) :D men då satt vi bara och kollade klipp i soffan, så gjorde nog inget :D Ajja, en kväll som innehöll mycket skratt som jag hoppas görs om snart igen. skönt att bryta mönstret ibland, man tröttnar på hugo vaaarje helg också! brabrabra <3

Bilder
http://babiidarling.blogg.se/2010/february/super-helg.html


Kommentarer
Postat av: Emma _ Foto m.m.

hihih jaaa <3

2010-02-21 @ 21:29:47
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0