HOT.

vet inte varför men har kommit in i en period när jag bara vill ha stark mat. det är inte så konstigt kanske eftersom det är gottgottgott men ändå? som idag, då åt jag staark thaimat, och lite keso senare, med just det, chilismak. MUMMA säger jag bara. när man inte äter godis vill man ändå ha nåt som smakar rätt rejält kanske? lite sting liksom :D ajja, som sagt, gott är det!






idag efter jobbet skulle jag och emelie på stan, shoppa nåt fint tänkte vi! :) blev så att ewe och emma följde med också, mys. vi fikade och så. jag hittade en skjorta jag egentligen sett i lördags när emelie och jag var på stan men bidde inget köp då. MEN  NU SÅ! gillar´n ju verkligen. beige och stor.


Kommentarer
Postat av: Emelie

ett bra köp, skitfin va den! :)

2010-02-04 @ 22:01:48
Postat av: Emma _ Foto m.m.

Jag älskar den meeee!

2010-02-04 @ 22:50:42
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0