galet.

förlåt emma, :) snor lite.

jag och emma var hemma i vilbergen till en början, käka gott och gjorde i ordning oss. sen hade jag lite problem med min plånbok. (den är så knasigt liten..) iaf, den var borta helt plötsligt när vi skulle dra till putte och tess infyttningsfest så vi tog bussen till min lägenhet för att hämta den i min andra jacka. MEN NEJ. den var inte där heller så vi tog taxi tillbaka till vilbergen, och vips i min bil under förarsätet låg den. PUH. den känslan när man hittat nåt man letat efter i panik är den bästa. vilken lättnad!

och vilken fin vän har inte jag? som åker fram och tillbaka med
mig genom stan för att få en någorlunda lugn Tessan? Bästa du, <3






Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

hihih jaa memn de är klart jag gör, du hade gjort samma för mig <3



Hihi Snoo på du bara :D!

2010-02-15 @ 18:37:09
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0