cutcut.

nu har jag precit klippt annielles kusin, så himla söt och snäll. :) nu sitter jag och försöker få tag på min svårflirtade kära vän emma :D hon sätter upp gardiner, lite busy sådär! hihi. men sen ska vi iaf äta tacos, tror det bir jag, hon och amanda? och efter tacos blir det FARSAN. hoppas den är så bra som alla vi tror, hatar när man blir besviken så ska försöka inte hoppas för mycket. vi blir rätt många ikväll faktiskt, tar väl upp halva biosalen.. nääää, men tio pers bidde vi, kul tycker jag trarallaa! okej, nu ärjag hungrig och lite överenergisk, behöver prata av mig :D hihi. 

wii, va glada :)


Kommentarer
Postat av: Emma _ Foto m.m.

jaa de blir super, jaaag med :D!



FARSAN har jag bara hört bra om så hoppas de stämmer :D!

2010-02-17 @ 19:32:02
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svårflirtad? vad är de ja hör, ja svarar ju alltid på ett kick, på alla sms alla samtal ;P hihi Inte menat ju :D

2010-02-17 @ 23:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0