BASKET!

Fettisdagen idag. Vet inte om det blir någon semla riktigt men har hört viskningar om att det skulle bjudas på jobbet. :) Idag blir det även basket, verkar bli ett gäng som går, härligt!

OCH jag ser fram emot lördag, middag med vännerna på ingång!






hej jag heter tessan och tänker för mycket. det är såhär,
jag kan hålla med om att det inte finns några sidor att välja på.
men ibland kanske man ska tänka efter vad man gör. känns så
iaf. men ändå inte, för båda är ju liksom rätt. aja, jag ska sluta tänka
och gå ner till emelie i fikarummet. :) BYE.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-02-16 @ 17:36:27
Postat av: Emma - Foto m.m.

Lördg är de stoooort mys på ingång :D!!



Jag håller heeelt med dig, finns dolda sidor i allt... :)!

2010-02-16 @ 17:37:13
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0