Kärlek.

Vi ska lyfta från marken tillsammans. Vi ska se hur vi klarar av varandra 24/7. Vi ska ta vår vänskap ett steg längre.

Du är en av de bästa och vackraste människor jag vet. Både inside/outside. Du är en person jag ser upp till på så många vis. Ditt sätt att göra precis vad du vill, strunta i vad andra människor tycker. Hur töntiga vi än är, så bryr du dig inte. Du har fått mig att bry mig mindre, vill vi göra något vi tycker är kul så gör vi det. Människor får ta oss för dem vi är. Snackar folk en massa strunt om oss, så gör dem det, inte mycket mer med det. Det är jag stolt över, att jag blivit lite mer som du.  

Du dömer aldrig någon, ser aldrig något ont i någon. Det är en unik egenskap, håll alltid kvar vid den.  Den egenskapen försöker jag ta lärdom av. En sak av många saker du lär mig.

Ditt skratt, är det mest smittsamma skratt jag någonsin hört, du kan göra en glad även de sorgligaste stunder. Man vet att ditt skratt kommer direkt från hjärtat, det har en sån värme som är svår att beskriva. Ler du, så ler jag, går inte att göra något annat. Jag vet inte det bara är jag som känner så, har hört det från så många andra också. Du är en sådan människa man blir glad av. En sådan person borde alla ha, en sån som du. Jag har haft så många genuint glada stunder med Dig att de går inte ens räkna, inte ens på både fingrar och tår.

Din värme och godhet gör Dig till den finaste vän man kan ha.
Jag är stolt över Dig, för att Du är den Du är. Min fina.



Jag älskar Dig, Emma Elisabeth Roodla. <3


Kommentarer
Postat av: Nina.

Gud så fint skrivet!

2010-08-22 @ 11:17:07
URL: http://ninajosefina.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Foto

åh älskade älskade Therése du gör mig så glad, du får mig att må så bra! sitter här med tårar i ögonen o läser om och om igen. vackraste du, Jag älskar dig <3

2010-08-30 @ 20:07:04
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0