ungungung.

jag är ung. eller? jo. ska man känna sig vilsen då? litegrann tror jag, -för att sedan kunna känna att man har "hittat hem" och känna ro. men usch vad det kan vara jobbigt att känna sig lite lost. inte veta vad som kommer hända imorgon, om en månad, och speciellt inte om ett år.

just nu känner jag mig väldigt kluven, jag vill så himla mycket. jag ska nog ta och testa det här tekniska basåret iaf. ge det en chans, men tanken att det är onödigt ifall jag sen inte skulle vilja bli tandläkare helt plötsligt finns ju där? blir galen. men ångrar jag mig är det ju bara att sluta, kanske jobba lite och resa? eller strunta i hela basåret och jobba ett år för att ladda upp totalt för att plugga civilingejör i gbg nästa år? mycket som ska funderas ut. eller, allt kanske löser sig av sig självt.. jag kör så märker vi det. nån gång löser det sig alltid. men till gbg vill jag, tror jag. iiih.




idag gillar jag att va ung, jag älskar det förresten. jag och sanna har haft en sjuuuuk dag i sthlms-området. åkte nio och kom fram halv två pga felkörningar, bra jobbat.. men ojojoj va jag har skrattat! impulsutflykter är bland det bästa som finns, bara sticka iväg och se vart man hamnar. i vårt fall i täby, kyrkby, akalla, tensta, rinkeby, barkaby, bergshamra och typ tio andra förorter.. :)



Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Foto

hihi ja tror basåret blir jättebra :)! Du kan som sagt hoppa av om det skulle vara så att de är helt fel :)!

2010-08-03 @ 16:29:53
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Foto

hahah ja men de är ju bra de :D jaa idag är vi pååååt ;D!

2010-08-07 @ 10:09:32
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0