School.

jag har en konstig känsla, känns som det är slutet av veckan fast det bara är tisdag. tror det är för att skolan börjat, vart lite småpirrig varje dag och kollar schemat var femte minut. Fått en känsla av att jag haft lektionerna imorn redan, sjukt, jag vet. Antar att det är bra egentligen, tiden går ju fort närman har roligt?

OCH. Jag har faktiskt riktigt kul änsålänge. Vi har kommit in på matte och biologi, och det är ingen mjukstart direkt. som jag har fattat det ska vi köra matte C-E direkt, allt på en gång liksom. Inte en kurs i taget som under gymnasiet. Men som sagt, jag har kul. Även om det är svårt, är nog de här mina favoritämnen, -naturämnen.
Hoppas jag kommer fortsätta känna så i fortsättningen också. :)




När skolan satte igång satte även "mitt nya liv" igång. Ska försöka va så nyttig jag kan, många mellanmål och inget småätande. Än sålänge medan jag inte tränar (det halsonda) kör jag helt på GI. Gi är extra bra för blodsockervärdet har jag läst. Kolhydrater gör att blodsockerhalten ökar, vilket inte jag behöver. Med mina darrningar ska jag väl försöka undvika det såmycket jag kan.. Längtar till att börja träna nu, funderar på om man ska köpa ett par nya träningsskor också, då blir det lite extra roligt! 


är det rent skitsnack eller funkar easytone? gör de någon skillnad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0