AAAAAAAAAH.

idag tittade jag på mattekompendiet för första gången. herre-min-gud.

jag kommer ha att göra iaf det kommande året, inga problem. jag ska ju läsa mitt lilla naturvetenskapliga basår här på campus, få ihop alla ämnen jag vill ha. (inte bestämt till vad än, men typ tandläkare, civilingenjör). hoppas verkligen jag klarar det här nu, för det här såg riktigt tufft ut.. jag försöker så gott jag kan är tanken, är det för mycket går det ju att sluta.

det sjuka är ju att man läser matte varje år i grundskolan, nästan varje år i gymnasiet. men vafasen, varför kommer man inte ihåg allt prima ballerina sen när man tar upp matteboken igen en vacker dag? blir så trött på det. så här sitter jag, försöker färska upp minnet av derivator, koefficeient och potensfunktioner. AH.

imorn är första mattelektonen, KOM IGEN TESSAN. you can do it, eller?






PS. Har haft en sjuuuukt bra semester i Barcelona. Vilken stad! Helt underbar. :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter ju super det där! Hoppas det har gått bra!

Min skola verkar också toppen, jag ringer ikväll så kan vi prata lite!

2010-08-31 @ 11:33:24
URL: http://annmell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0