workout.

idag var det instruktion på nautilus som gällde, kändes jättebra att få
lite koll på saker och ting. nu är det bara köra som gäller, blir nog bra! :)


imorn är det basket, hihi! ska bli mys hela dagen. på jobbet är det fredagskänsla med glatt humör och godis i personalrummet, (+stress till max för hela staden vill klippa sig!). :) och efter det tror jag att jag tar mig upp till nygatan en snabbis innan matchen, ska höra med törnqvist först kanske bara! :D dolphins för hela slanten och avsluta med bra film(er) hos emma! kanske käk, för det tror jag inte jag hinner mellan jobbet och matchen.. hmm, får se. :) det kommer bli brabrabra.


från en av alla våra nights. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha du är alltid så välkommen till nygatan så. :) Ja längtar ihjäl mig till helgen! :D

2009-09-24 @ 23:18:28
URL: http://emmsipemm.blogg.se/
Postat av: emma

Catching is the shit :D

2009-09-25 @ 17:10:04
URL: http://emmsipemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0