onsdag.

Idag är min "lediga" dag! :)


Men det blir ju inte såmycket ledigt för jag ska räkna matte och sen klockan halv sex
sticker jag på lektion på komvux. Nu har det gått en liten bit iallefall av kursen så nu
förstår man ju lite men det är ändå lite krångligt. Nya saker varje kapitel, varje lektion!

Får se om jag ska ner på stan och träffa Ems en liten sväng, är sjukt sugen på en kopp kaffe,
eller nån god latte. Så därför ska jag först och främst nu äta frulle, sen sätta igång med matten,
och så kanske jag hinner hitta på nåt mer idag! :)











Kommentarer
Postat av: Emma

Aww gullig du är =) Vi ska ha superbraiga filmkvällar här, o vi ska snart se Raise your voice, ja måste! Bra föresten, du har börjat uppdatera lite:)

2009-09-09 @ 18:08:27
URL: http://emmsipemm.blogg.se/
Postat av: Emma

jaa mys träff :D! Jag längtar till våran november kcäll :O!! Åh tuill lördag me för den delen :D!

2009-09-09 @ 20:33:18
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0