måndag.

min lediga måndag började med att räkna matte (!) och sen for jag och tränade. går bättre sakta men säkert! idag körde jag 40 min ist på crossisen :) mer ska det bli! sen var det hemåt igen och käka och lite sissådär.

sen blev det ifk med emma, ewe, alem och gurrination! tråkig match men kul blir det ändå med detta gäng för fytusan så jag har skrattat! :) efteråt tog vi en fika på fräcka, mys! tävling på hemvägen om vem som uppdaterar facebook först, töntigt men oj va många skämt vi har gjort om det. :) gillar att umgås med er alla, <3


nu blir det bingen för imorn är det jobb på schemat igen!
NATTI.


Kommentarer
Postat av: emma

Åh desamma :) ! Jag taggar redan för match på fredag och party på lördag! :D

2009-09-21 @ 23:44:22
URL: http://emmsipemm.blogg.se/
Postat av: Emma- foto m.m.

Duktig du är :D!

2009-09-21 @ 23:53:37
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Even

detsamma! haha har sjukt roligt!:D skämten som kaaan gå till liiiite överdrift ibland ;D haha sjukt! Längtar till helgen! hihi

2009-09-22 @ 18:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0