hösthösthöst.

kan någon bara ge mig en lägenhet, vill hitta en NUNUNU.
så mycket jag vill ska bli rätt bara, läge, pris, rum, storlek.
kanska ska sänka kraven lite :) NÄ, första lägenheten ska
fasen va brabra.  


jag gillar att hösten är på väg! tänk i höstmörkret, tända massa
ljus och ha en massa filtar och en riktigt bra film, MYYS. blir
bara sugen på att ta en restresa när alla pratar om det, men
vi ska ju spara pengar till vintern, så nej.



Ochhejjagheterthereseochjaghatarmellanslagsknappensomintefunkarbraalls. :) 



Kommentarer
Postat av: Emma

Precis vi ska spara!! :D Vi kan fortfarande ha en drös av myskvällar hos mig! Massa film o gott gott! :)

2009-09-08 @ 22:12:28
URL: http://emmsipemm.blogg.se/
Postat av: Emma

ihh ja e me sugen på o åka o ja ska de me, men inte just nu men ett tag framöver :D!

2009-09-08 @ 22:37:36
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0